Strony

poniedziałek, 23 czerwca 2014

co u Was?

Dawno nic nie pisałam, chciałabym jakiś tag, dlatego proszę Was-napiszcie w komentarzu nazwę jakiegoś ciekawego TAG-u. :)
Co u Was?
Byłam w sobotę na zakupach w Olsztynie z Paulą i Asią. Nic sobie nie kupiłam oprócz okularów przeciwsłonecznych i ajfona, którego kupiła mi mama.
Jutro mam wieczorek klasowy, zarazem mój ostatni dzień w szkole, a szkoda, będę tęsknić.
Postaram się dodać z niego jakąś notkę. :)
Nie musicie klikać już w linki z sheinside-udało się. :)
Cóż, zdjęć z Olsztyna nie dodam, bo kabel USB nie działa, mam nadzieję, że da radę go naprawić.
Liczę na Wasze propozycje TAG-ów w komentarzach, dziękuję za przeczytanie i do zobaczenia. :)

5 komentarzy:

  1. Może wakacyjny tag ? :)
    Obserwuje i liczę na rewanż
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pytałaś o wspólną obserwację. Ja już obserwuję i czekam na rewanż ;) Dearpopinjay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuje i licze na uczciwosc:)
    http://majorka94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczęłam pierwsza obserwację tak jak chciałaś, teraz twoja kolej
    czekam i liczę na uczciwość :)
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. hej pytałaś o wspólną obserwacje ja już i czekam na rewanż :) http://madzia-magdzia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń